Webstrore is to be published summer 2025, we will clearly state when ordering through the pages is possible. So be patient
In case you are interested of ordering, products, deliveries, payment methods and other terms, please contact us
email: info@tuusan.fi or call
+358 45 353 1701 /myös whatsapp.
Verkkokaupan sopimusehdot kuluttaja-asiakkaille lyhyesti
Lue tarkemmat sopimusehdot alta:
Sopimusosapuolet
Verkkokaupan tuotteita myy TuuSan Oy (”TuuSan”), 3518717-8. Tuotteita myydään 18-vuotta täyttäneille kuluttaja-asiakkaille (”Asiakas”) Suomessa.
Tilaukset verkkokaupasta
Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat Asiakkaat, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Asiointi ja asiakaspalvelu tapahtuvat suomen, tai englannin kielellä.
Tilauksen tekeminen ei edellytä rekisteröitymistä. Asiakkaan tulee kuitenkin antaa tilauksen tekemisen yhteydessä pakolliseksi merkityt tiedot. Asiakas vastaa annettujen tietojen oikeellisuudesta, ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta viipymättä TuuSanille.
Tuotteiden tilaaminen tapahtuu verkkokaupassa osoitteessa www.tuusan.fi.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla yhden arkipäivän kuluessa, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakkaan tulee tarkistaa, että tilausvahvistuksen sisältö vastaa Asiakkaan tekemää tilausta.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Hinnat ja tiedot tuotteista
Tuotteiden hinnat verkkokaupassa eivät sisällä maksutapa- tai toimituskuluja, vaan ne määräytyvät valitun maksu- ja toimitustavan mukaan. Toimituskulut ja valittuun maksutapaan liittyvät kulut ilmoitetaan verkkokaupassa välittömästi ennen tilauksen tekemistä ja veloitetaan tilauksen maksamisen yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron EU:n alueella pois lukien Ahvenanmaa
TuuSan pyrkii pitämään verkkokaupassa esitettävät hintatiedot ja tuotteiden saatavuustiedot ajantasaisena ja oikeina, mutta ei takaa tietojen virheettömyyttä tai tuotteiden saatavuutta eikä vastaa niistä. TuuSan pidättää oikeuden perua Asiakkaan tilaus, jos verkkokaupassa esitetty hinta on ollut selvästi virheellinen. Hinta on ollut selvästi virheellinen silloin, kun se poikkeaa merkittävästi vastaavan tuotteen normaali hinnasta tai kun asiakkaan olisi muutoin pitänyt ymmärtää hinnan virheellisyys, esimerkiksi jos tuotteen hinta on 0,00 euroa.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Toimitustavat ja toimitusaika
Toimitamme tuotteita koko Suomen alueelle. Mikäli tuote on varastossa saatavilla, pyrimme toimittamaan tuotteen 1–3 arkipäivän kuluessa. Tuotteet, joita ei ole varastossa pyrimme toimittamaan 4–10 arkipäivän kuluessa. TuuSan toimii vastuullisella periaatteella ja emme varastoi isoja määriä tuotteita.
Tilauksella mainitut toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä, riippuen tilauksen koosta.
Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Kun tilaus on noudettavissa, saat ilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla.
On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Paketin noutamatta jättäminen tai vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita asiakaspalautusta. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta, pidätämme palautettavasta summasta lähetys- ja käsittelykuluja 15 €.
Asiakas on vastuussa lähetystä varten ilmoittamiensa tietojen oikeellisuudesta.
Valitessasi toimituksen pakettiautomaattiin ja se on täynnä, paketti voidaan siirtää toiseen noutopisteeseen. Asiakas vastaa tällöin paketin noutamisesta uudesta noutopisteestä ja on velvollinen seuraamaan toimituksen etenemistä sähköpostitse saamillaan tiedoilla.
Asiakkaalla on oikeus vedota tuotteiden toimittamisen viivästyksestä johtuviin kuluttajasuojalain mukaisiin oikeuksiin. TuuSan ei kuitenkaan vastaa viivästyksestä, jos viivästys johtuu Asiakkaan puolella olevasta syystä; poissaolosta, tavoittamattomissa olosta tai virheellisistä yhteystiedoista, eikä Asiakas näin ollen ole paikalla tuotteiden toimittamisajankohtana.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, jotka on asianmukaisesti viikattu ja pakattu. Tuotteissa on oltava alkuperäiset tuotelaput kiinnitettyinä. Emme hyväksy asiakaspalautuksina tuotteita, jotka ovat tahriintuneita, käytettyjä, niissä on esimerkiksi eläinten karvoja tai haisevat voimakkaasti.
Palauttaessasi tilauksesi kokonaan, hyvitämme myös toimitusmaksun. Mikäli valitsit muun kuin edullisimman toimitustavan, pidätämme siitä aiheutuneet ylimääräiset kustannukset palautettavasta summasta.
Jos teet osapalautuksen ja tilauksesi arvo jää alle ilmaisen toimituksen rajan, vähennämme palautettavasta summasta listahintaisen toimitusmaksun.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusten käsittelyaika on 10 – 15 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Jos tilaus on maksettu käyttäen Paytrail-maksutapaa, palautus edellyttää asiakkaalta henkilökohtaisen Paytrail-tilin luomisen.
Tuotteiden tarkastaminen ja reklamaatiot
Asiakkaan velvollisuus on viivytyksettä tarkastaa tuote ja tuotteen virheettömyys ennen sen käyttöönottoa. Mikäli tuotteessa on vastaanottaessa jokin vika tai virhe, laita viestiä ennen viallisen tuotteen palautusta asiakaspalveluumme info@tuusan.fi. Kirjoita sanallinen kuvaus sekä liitä 1-3 kuvaa viasta. TuuSan vastaa tuotteen virheestä kulloinkin voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Käsittelemme jokaisen reklamaation erikseen, ja pyrimme vastaamaan niihin 1-3 arkipäivän kuluessa. Jos tuotteessa tai toimituksessa todetaan olevan virhe, TuuSanilla on ensisijaisesti oikeus kohtuullisessa ajassa korjata virhe tai toimittaa tilalle virheetön tuote.
Henkilötietojen käsittely
TuuSan käsittelee Asiakkaan henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan henkilötietolainsäädännön sallimalla ja velvoittavalla tavalla.
Ylivoimainen este (Force Majeure)
Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen (Force Majeure) sattuessa, ei Asiakkaalle ole oikeutta saada korvauksia TuuSanilta. Ylivoimaisena esteenä voidaan pitää muun muassa tulipaloa, hirmumyrskyä, tulvaa, sotaa, poikkeustilaa, sabotaasia, lakkoa, rahaliikenteen tai yleisen liikenteen keskeytystä, suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta, viranomaisten toimenpiteitä, säädettyä tai muutettua lakia tai työmarkkinaristiriitaa
Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu
Näihin sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Mahdolliset erimielisyydet pyritään ratkaisemaan ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli asiassa ei päästä yhteisymmärrykseen, ratkaistaan riita Suomessa Satakunnan käräjäoikeudessa.